Hammerfest kino

Hammerfest kino.jpg

Priseksempel

15 sekunders kinoreklame i en uke koster kr 232. Dette gjelder alle saler, og foran samtlige forestillinger.

Om kinoen

Frityren salen er den vi bruker som vår hovedsal for filmvisninger. Vi har kapasitet på 145 sitteplasser. Salen er bygget opp som en BlackBox, hvor kino salen er bygget opp inni ett annet rom, slik at musikk og andre aktiviteter ikke kan høres inn i salen, eller komme ut av salen.

Ole Olsensalen er vår største sal som vi bruker til filmvisning. Ole Olsen salen er hovedsaklig til diverse arrangement som Arktisk Kultursenter booker inn. Når salen ikke benyttes til kunstnerisk og annet underholdning bruker vi denne sal til filmvisning. I løpet av året har vi ca. 30% av alle våre filmvisninger er i Ole Olsensalen.

Besøksadresse
Arktisk kultursenter, Strandgata 30.

Kontaktperson på Hammerfest kino

Taskeen-Akhtar.jpg
Taskeen Zohra AkhtarAccount Manager+47 986 24 778

Fakta om kinoen

Kinobesøk i 2016:
30 276

Årlige forestillinger:
1000

Antall saler:
2

Kinoens egen hjemmeside:
Klikk her

Hvorfor reklamere på kino?

  • Mørk sal
  • Stort lerret
  • Fantastisk bilde og lyd
  • Liten / ingen multitasking
  • God sinnsstemning
  • Folk forventer reklame

Du kan skifte reklamen så ofte du vil i løpet av visningsperioden. Lokalreklame på kino er et kostnadseffektivt medium som treffer målgruppen nøyaktig.

Nedenfor kan du se vår teaser for lokal kinoreklame.

Reklame på kino er både ønsket og forventet
– et slags vorspiel

Nyheter / 31-08-2018

Videre på shortlist i
Mediaforums mediepris

Colosseumkuppelshow04

Media Direct Norge er videre på shortlist til Mediaforums mediepris 2018 i kategorien Mediekanal.

Les saken

Nyheter / 06-04-2018

Infinitum fortsetter å
riste løs på publikum

Infinitum - Lufttrykkbor.jpg

Infinitum er aktuell på Ringen kino med ny kinoreklame med 4DX effekter.

Les saken

Nyheter / 16-03-2018

Solberg blir vår
nye markedssjef

ChristerSolberg1000x600.jpg

Solberg kommer fra stillingen som Head of Broadcast & Online Video hos mediebyrået Vizeum Norge AS.

Les saken